måndag 19 juli 2010

Huhu


Kan verkligen inte tro att det är mitten av juli just nu. Vart är solen? Regnar och är mulet här i stan idag och tydligen ska det bli en kallare vecka! Just nu är jag faktiskt glad att jag jobbar ytterligare två veckor, även om det hade varit skönt att vara ledig. Hoppas, hoppas, hoppas på bättre väder i augusti!

Det är en seg måndag idag. Igår avslutades festivalen här i stan med ett hejdundrande fyrverkeri när mörkret hade infallit sig. Det innebar en sen kväll för mig och upp tidigt i morse för att gå till jobbet. Det är så vackert att kolla på detta skådespeleri, var jättemysigt. Fick med mig sambon och två goda vänner. Men helgen har tagit hårt på mig, är verkligen ingen kvälls/natt människa utan när klockan är efter tio har jag svårt att hålla ögonen öppna.

Försöker få in lite färg och varma bilder trots rusket utanför dörren! Bilderna kommer från Danska Rice.




Nu ska jag trotsa vädret och ta en springtur uppe i spåret... för nu kan jag ju faktiskt inte skylla på att det är för varmt ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar