onsdag 18 augusti 2010

KLIPPAN YLLEFABRIK




Det verkar som om hösten närmar sig allt fortare när man tittar ut, den här sista semesterveckan har mer känts som ett höstlov! Trots att jag gillar hösten otroligt mycket så känns det väldigt trist att sommaren är över men ljumna sommarkvällar, bad och sol, uteserveringar och mycket mer. Men jag får alltid så mycket energi när det slår över och närmar sin en ny årstid, nya förväntningar och ambitioner växer fram. Jätte skönt och jag känner mig så kraftfull och lycklig!

Igår kväll när jag tillbringade många timmar vid min "klippbok" så tände jag ljus och satt här i köket med en kopp te medan regnet piskade på rutan invirad i en mysig filt. Då kom jag på att en ny filt måste inhandlas nu till hösten. Mina favoriter bland filtar är Klippan, deras underbara ullplädar är helt fantastiska. Hittade mycket fina inspirationsbilder på deras hemsida, kolla ni också!


Ikväll blir det att gå ut och äta med kärleken, känner att vi måste ta tillvara på de sista semesterdagar som vi har kvar! Imorgon ska jag på ett intressant möte på morgonen, kanske ytterligare en höstförändring...vem vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar