fredag 20 augusti 2010

PAUS FRÅN STÄDANDET!

Har varit dåligt uppdaterat de sista dagarna tyvärr, har haft en del för mig nu den sista semesterveckan. Sista dagen i dag faktiskt, är tvungen att sticka iväg och jobba ett par timmar i morgon men det gör mig inget! På kvällen blir det kräftskiva hos goda vänner. Så idag har jag trängts i fiskdisken för att inhandla kräftor och räkor, imorgon får det bli bageriet! HAr också hunnit med att köpa en ny klänning till festligheterna imorgon. Kör på det bronsfärgade med inslag av svart!

Gårdagen gick mycket bra, mötet flöt på och jag klev ut nöjd! Efteråt gick vi på stan och myste och för er som ska besöka Lidköping måste ni gå till Rörstrand fabriken. Har jättemycket fint och man kan hitta godsaker till riktigt bra pris. Missa inte outlet-butiken på bakgården om ni är här, trots flertalet besök på Rörstrand har jag aldrig varit inne på outlet-butiken, har inte riktigt fattat att det var en butik! Gjorde ett jättefynd igår!


Köpte denna tuffa ljusstake för ynka 41 kronor. Gillar den industriella stilen och tanken är att jag ska blanda upp den med andra ljusstakar från DAY och kanske mina betongljusstakar från Tove Adman, jag får prova mig fram lite och se vart den passar bäst!

På tal om Tove Adman hittade jag detta underbara kollage hos bloggerskan Simplicity och precis som hon säger så vill jag också ha allting på bilden!



Nu blir det fortsatt städning innan jag ska ner på stan och köpa en liten present till lilla nyfödda Fanny och planera fredagsmyset!

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar