onsdag 20 juli 2011

HÖSTTECKEN #1

Idag möttes jag av H&M höstkatalog när jag öppnade brevlådan och det tycker jag är ett tecken på att hösten närmar sig...inte sant! Men hallå....kan tycka att det är lite tidigt eftersom jag inte ens har börjat min semester. Inne på slutspurten nu, bara två arbetsdagar kvar sen blir det tre efterlängtade semesterveckor!

Bild: hemmakanalen.se

Hur är det så här i semestertider, kollar ni på sommar med Ernst? Kollade förra veckan och tyckte det var jätte mysigt köket som han gjorde. Verkligen sommarstuga känsla över det hela och jag tror att det blir toppen. Det som jag fastnade för var porslinet som han placerade på sin egengjorda tallrikshylla. En liten blandning av märken innehöll Länkde, bland annat de rustika skålarna och uppläggningsfaten kommer från Agneta Livijn medan basporslinet kommer från Granit. Det är ju lika fint att ha porslinet nu på sommaren med fräscha sallader eller jordgubbar i som att ha det på julen med gröt och liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar