onsdag 13 oktober 2010

ECO Wallpaper

Ännu en dag hemma från jobbet och nu börjar det bli väldigt långtråkigt! Idag ska jag ha en pyssel dag och bättra på min inspirationspärm. Högen med inredningstidningar börjar bli väldigt hög nu igen...


Ni har väl inte missar att Boråstapeter släppt en ny kollektion inom Eco Wallpaper, nyaste heter Studio och är riktigt häftig. Minns ni att jag tidigare pratade om en tapet som jag sett när jag var uppe i Stockholm som skulle passa bra i ett kontor? Jag vet fortfarande inte vart den kommer ifrån men nu har jag hittat ett likvärdigt alternativ i deras senaste kollektion.

Bild lånad av Trendenser

Super läckert att tapetsera en vägg på kontoret eller om man har ett musikrum med denna härliga tapet. Tapeten består av rader fulla med LP-skivor och livar absolut upp. Men om man tapetserar med en sån tapet så får man tänka på möbleringen och dekorationen så att det inte upplevs för rörigt. För fler kollektioner och inspiration kolla här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar