onsdag 17 augusti 2011

ÅPPEL- OCH KANELMUFFINS MED CRUMBLE


Ännu en arbetsdag avklarad och en dag närmare helg, jippie! Här hemma regnar det (och faktiskt mullrar lite också) så överst på listan idag står det bakning. Tänkte göra Leilas Äppel- och kanelmuffins med smuldeg på toppen. Detta recept måste ni prova!

Så här är tanken att de ska se ut!

Flertalet av mäklarna har numera en liten flik där man kan titta på inspirationsbilder från deras sålda objekt, vilket jag tycket är kanon. Kan inte se min mätt på Alvhems inspirationsflik. Det är toppen när man behöver lite nya idéer till hemmet. Och till min stora lycka såg jag att Hemnet har en likadan variant. Hur bra är inte detta!?!



Ett litet axplock av de jag hittade igår!

Nepp, nu blir det till att slänga på sig förklädet och börja med baket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar