tisdag 21 september 2010

TISDAGSMYS

Eftermiddagen har spenderats med nära och kära, fikat två gånger. Först ett besök av svärmor och sedan mys med en god vän och hennes underbara dotter. Kvällen har spenderats framför datorn och lite skissande på mitt kommande bord. Känner att jag är väldigt kreativ ikväll för nu har det dykt upp många bra idéer!

Har inte visat mitt köp från IKEA i lördags. Hittade underbara te-koppar med fat och en fin skål som är i tunt tunt keramik. Känns jätteskört men är underbart att ha som kvällskopp. Porslinet har en lantlig form, lite som västergårdens muggar fast mycket tunnare. Väldigt fina och jag är mycket nöjd. Köpte med mig två set hem så vid nästa besök ska jag köpa till fler. Priset? Ynka 119 kr för en kopp, ett fat och en skål. Det var lördagens fynd! Imorgon ska jag besöka en riktigt rolig butik här i stan, en loppis där det finns allt. Hela butiken är fylld med saker till max, finns inte mycket yta kvar där men mycket roligt kan man hitta. Jag är på jakt efter en fåtölj som jag kan klä om. Vi håller tummarna!

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar