fredag 3 december 2010

HELGEN HAR BÖRJAT!

VÄLKOMMEN HÄRLIGA FREDAG!

Så här ser det ut i mitt ena köksfönster just nu. Ljusstaken som jag lovade lägga ut bilder på tidigare, kommer äntligen med på bild! JUL-ljusstaken är köpt pb Home och är i vitt trä. Krukan, som finns i de flesta hem idag i en eller annan variant, kommer från Sturehofs krukmakeri, Tina Hellman. Helt underbara är dom! Här har jag valt att sätta en amaryllis och täcka den med grön mossa och lite glaskross. Ytterligare en favorit, som dyker upp på måååånga ställen här hemma är Iittala vasen.

Så fint när man tittar ut och ser snön ligga på träden och alla ljusslingor som finns i trädgårdarna, gärna också när det puffrar ut rök ur skorstenen och man ser att de eldar inom hus!

Hann ta en bild på mitt inköp från gårdagen, visst är det fint! Ett gotländskt fårskinn, passade super i soffan. Kanske kommer att placera det på golvet också. Passade lika bra på golvet där det låg i går. Efter jul hoppas jag få tag i ytterligare ett fast i mörkare skiftningar, var slut just nu på det stället.

Nu ska jag ta på mig och bege mig ut till köpcentret här i stan för här ska det inhandlas födelsedagspresent till en liten tjej. Hoppas nu att vi hittar det som hon önskar sig!

Ha en super myskväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar