måndag 13 december 2010

PAUS FRÅN PAUSEN

Ja, helt så där gick det och blev en liten paus här från bloggen! Tiden har bara flugit i väg och jag har helt enkelt inte hunnit med bland klappar, julstök och jobb där emellan.

Frågan som hela tiden kommer nu i juletid är - vad önskar ni er i julklapp? Och jag tycker att det är lika svårt varje gång frågan kommer upp. Finns så mycket fint men mycket av det ryms inte inom julklapps "beloppet" men nedan finns den en del godbitar som de flesta (tror jag) skulle bli glada för!




Just nu är jag inne i en ren och blank period, inredningsmässigt. Har fattat mycket tycke för det enkla och stilrena koncepten. Detta går väldigt i vågor ska jag säga!

Efter en helg med inflyttningsfester och kalas nu i eftermiddag/kväll för pappsen så är jag helt slut. Ska faktiskt krypa ner i sängen nu och läsa en bok. För er som inte läst den ännu kan jag verkligen rekommendera boken "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Så himla rolig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar