måndag 6 december 2010

MED STORMSTEG MOT JUL

Ja nu går det undan! Var redan 2:a advent i går och jag har knappt hunnit med någonting... Pepparkakshuset är ännu inte påbörjat, inte en enda julklapp inköpt, inget julbak ännu....ja finns ju en del att göra. Men varför ska det alltid vara så här, stress stress stress. Julen ska ju vara en mysig och lugn period med de närmsta. I detta fina hus skulle jag gärna tillbringa min jul...


Underbart hem ifrån Danmark! Tänk att samlas i rummet framför öppna spisen med den stora fina granen och man sitter med alla nära och kära och dricker glögg och äter julgodis....myyyys! Bilderna kommer från ett reportage i Bo Bedre.

Eftermiddagen har jag och kärleken tillbringat på skidor uppe i spåret så nu är jag lite mör i både kroppen och även knoppen (!) efter en arbetsdag med fullspäckat schema. Så härnäst väntar en kopp te och en bit kladdkaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar