söndag 25 juli 2010

DSW chair

Denna stolen står högt på önskelistan!

Igår tog jag och sambon en utflykt ner till Göteborg. Tanken var att jag skulle besöka min favoritbutik Svenssons i Lammhults men orken tog slut efter ett par timmar bland allt folk. Passade in det samtidigt som Gothia cup, vilken innebär mycket mycket folk!!! Jag hade också planerat att kolla på DSW stolarna som jag gärna skulle köpa hit hem, i vitt tillsammans med ett svart bord, kanske en betongskiva. Håller på att skissa på en modell med bockben i någon form. Men som sagt orken tog slut!

Planerat att åka ner en sväng i veckan och bara gå runt och strosa runt och gå på mysiga fik. Tänkte ta lite lediga dagar i veckan innan semestern börjar och förbereda inför resan till Kreta. Här hemma regnar det och blåser så det kommer att bli en inne dag men lite film och kanske en god paj...en mysdag blir det helt enkel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar