torsdag 29 juli 2010

SHOPPING

Bild:Sköna hem


Har haft en mycket skön förmiddag i dag i sällskap av mor och syster. Började min dag med en snabb morgonpromenad till bageriet och köpte nybakat bröd och bullar tills mor och syster skulle komma. Efter fikat så begav vi oss till köpcentret här i stan och jag fick äntligen (på tiden) köpt en ny resväska. Blev en lättviktig ifrån Samsonite. Sen tvekade jag jätte länge men tillslut föll det på en traditionell svart. Kommer bli jättebra eftersom det fanns mycket fack och saker så det inte blir så rörigt i stora väskor som det annars lätt kan bli! Bra för en pedant tjej som jag faktiskt är!

Hann inte kolla så mycket mer i affärer eftersom väskinköpet tog sin lilla tid men jag hann se att många av affärerna redan fått i tjocka och grovstickade koftor som bara skriker höööööst! Trots att jag gillar solen längtar jag verkligen tills hösten. Tjocka tröjor och gummistövlar, mer struktur på vardagen, träningen prioriteras och kvällarna tänds upp av levande ljus...

Det konstiga sommar vädret håller i sig, idag öser regnet ner som vanligt känns det som! Ska bli sköt att komma till solen och bara gotta sig. I morgon bär det av t mesta tror jag är fixat, ska bara prov packa den nya väskan nu!

Har hunnit med att surfa runt och kolla på fina bilder också nu på middagen, ska strax packa klart men vill bara visa dessa fina bilder från Boligmagasine,



Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar