fredag 27 augusti 2010

ÄNTLIGEN!

Den här låg och väntade på mig i brevlådan idag! Som jag har väntat!

Idag har jag faktiskt haft lyxen att vara ledig, helt underbart! Har tillbringat morgonen hos frissan och sedan fikat med mamma efter det. Mysigt! När jag parkerade bilen och lyfte på locket till brevlådan så låg den där, Ä N T L I G E N!



Lite inspirationsbilden vad den nya katalogen erbjuder. De mörka möblerna har fått tagit större plats i år, det är inte bara fokus på det vita som man tidigare har haft. Svarta möbler tar över mer och mer vilket faller mig i smaken. Sista bilden ovan tilltalar mig jätte mycket, att ha en neutral bas på väggarna och sedan blanda vita och svarta möbler. Serien Norden tycker jag mycket om, skandinavisk stil med raka formen. Hade ett fint sideboard som påminner mycket Design House möbler, ett bord i samma serie är också slående likt! Se själva och bedöm...


Nu blir det lite fredagsshopping för min del innan jag ska hämta kärleken på jobbet och sedan blir det fredagsmys för hela slanten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar