lördag 28 augusti 2010

TIDIG MORGON

Vaknade tidigt idag för att vara lördags morgon och ledigt men sitter och myser vid köksbordet med ett kopp te och brödkakor från bageriet som jag besökte igår. Lite form av egen tid, som är behövligt ibland!

Jag har inte suttit klistrad vid tv:n när tv4 har kört sitt "sommar med Ernst" men några strö avsnitt och snuttar har det blivit. Jag måste säga att slut resultatet var toppen, vilken förändring och vad mysigt det blev. Denna hytta skulle jag gärna velat ha som en tillflyktsplats på helgerna, komma bort från stan och bara strosa runt. Gillade uteplatsen som gjordes med den öppna spisen i form av ett gammalt rostigt rör. Ja sen är väl andra delar kanske inte det bästa men visar lite bilder från vad jag tycker var härligt.

Bilder lånade från hemmakanalen.se

Riktigt bra blev det! Nu ska jag snöra på mig skorna och ta en morgonpromenad i diset sedan hoppas jag på en tur till skogen och se om hittar fler kantareller än sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar