måndag 1 november 2010

NOVEMBER

Tänk vad fort tiden går, redan november och inte alls länge tills vi får ta fram adventssakerna och pynta. Åhh vad jag längtar, är en riktig jullover! Igår tog jag fram mina julnummer från de bästa inredningsmagasinen. Lantliv är den tidning som jag tycker har de bästa julnumren. H E L T underbara. Bara sitter och njuter och kollar på de fina bilderna...och planerar! Riktig glad blev jag när jag hoppade in på affären på väg hem nu och fick se årets julnummer! Så efter middagen där det serveras fiskgratäng så ska jag krypa upp i soffan med en kopp te och njuta av årets upplaga....

På fredag tar jag lite ledigt från jobbet (har bara halv dag eftersom lördagen är röd) och planerna är att åka ner till Göteborg för lite shopping och fikamys.

Går tyvärr fortfarande inte att ladda upp några bilder så håll till godo med lite text!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar