onsdag 17 november 2010

TIDSFÖRDRIV MED BO BEDRE

Köpte denna tidning med mig hem häromdagen när jag skulle fördriva tiden på tåget. Jul + dansk inspiration, kan det bli bättre? Jättefina repotage och hembesök, förgyllde min tågresa helt enkelt! Brukar inte köpa denna tidning men är en flitig besökare på deras hemsida, finns massa inspirerande bilder att kika på. Bland annat detta fina julhem...


Sista bilden visar ju verkligen på att det inte alltid behöver vara vitt, vitt, vitt överallt för att det ska vara snyggt (även om jag tillhör den skaran som tycker att vitt är snyggt, snyggt, snyggt). Men visst framhäver man en varm känsla genom allt blanda in ett mörkare träslag som kontrast mot allt det vita. Tycker det är super!

Ni ser att i många hem, bland annat mitt som jag tidigare visat, pryds en eller flera väggar av någon form av horn. Visst är det tufft, gillar mitt svartmålade renhorn mer och mer för varje dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar