tisdag 9 november 2010

SNÖ SNÖ SNÖ...OCH LITE SNÖ!

Huh, vilket väder vi haft idag! Ingen jättebra dag när jag vaknar upp och ser att marken är täckt av ett vitt lager med snö och på bilen sitter fortfarande sommardäcken! Inte ofta jag har bilen i jobbet men just idag, självklart, var jag tvungen! Snön fortsätter att vräka ner, dock är det väl lite mildare just nu. Hoppas att det inte blir värre.

Trots halka och bilstrul så har ändå julkänslorna värkt extra mycket idag, var tvunget att springa förbi systemet idag och köpa årets glögg. Saffran är smaken för dom som inte vet, har inte hunnit smaka ännu, men ryktet säger att den är godast kall! Återstår att se. När jag ändå var i farten köpte jag ett ex av Marabou´s Vinter limited edition, i år var det "vinter vit". Vit choklad med smak av vanilj, nja...lite för söt för min smak men en ruta är god till en kopp te. Hittade förresten ett nytt favvo te i helgen, Höstglöd. Perfekt för mörka kalla kvällar (...och tidiga mornar för den delen också!)

Internet strular fortfarande så tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder, trots att jag har massor fint att visa just nu. Nästa vecka ska vi få ett nytt modem så då hoppas jag att det löser sig. Oj vad mycket bilder som ska upp då....inspirationsmappen är proppad av fina juliga bilder (och även annat smått & gott)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar