lördag 20 november 2010

TIDIG MORGON

God morgon alla morgonpigga!

Här i stan är det en tidig morgon men faktiskt helt utan anledning. Är så skönt att vakna upp och känna sig utvilad. Sitter i köket med tända ljus och kollar på snön som yr utanför, självklart med en god kopp te i handen. Idag är det champagne och fläder som smak, rysligt gott!

Vad passar bättre en en liten julbild från TineK så här när det börjar närma sig första advent. Nästa helg redan så ska vi ha upp stjärnorna och adventsstakarna. Jag har helt glömt bort att visa er min nyinköpta adventsstake. Kommer lägga upp en bild under helgen!

Tyvärr är det inte en sådan här ljusstake som jag har köpt! Hästen från Bengt & Lotta har jag velat haft länge tycker att den är häftig, en kontrast mot det vanliga. Detta är absolut ett älska eller hata objekt...välj själva!

Jag hann faktiskt med ett snabbt besök på julmässan i går kväll. Var jättefint men tyvärr en hel del krafs. Jag var ute efter att fårskinn men överallt hade de bara svart eller helvita. Jag ska ha ett gotländskt fårskinn som är åt det mörkare gråa hållet och lite längre. Jakten fortsätter!

Nu ska jag duka fram frukost här, börjar kurra i magen (köpte julskinka igår och jag är väldigt sugen just nu...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar